Solinės, jungtinės ir kuratorinės

ROLANDO MARČIAUS PARODA „MĖLYNOJI VAKARIENĖ“

/ /
Kūriniuose menininkas reflektuoja pajūrio kraštovaizdį bei kolektyvinę atmintį. Autorių domina žmogaus ir gamtos santykis, gamtinės struktūros poveikis istorijos tėkmei. Pasitelkdamas stebėjimą ir pažinimą, R. Marčius analizuoja, kaip steigiasi asmeninis aplinkos potyris. Kurdamas svarsto, kaip aplinka veikia ir sužadina […]

VYTAUTO POŠKOS PARODA „VASAROS INTERMEZZO“

/ /
V. Poškai kūriniuose itin svarbi erdvė. „Man erdvė asocijuojasi su laisve, kai niekas netrukdo akiai iki pat horizonto, su vidine kūrybos laisve. Šiuolaikiniame pasaulyje žmogui skaitmeninės technologijos ir begalinis informacinis triukšmas dažnai nepalieka vietos interpretacijai, įsigilinimui į save. […]

LORETOS ZDANAVIČIENĖS PARODA „PASIKLYDĘ LAIKE“

/ /
Tapytoja kūrinius komponuoja skolinadamasi autentiškų praeities siuvinėjimų raštus bei jų fragmentus. Remdamasi jų diktuojama kompozicijos struktūra ir koloritu, dailininkė talpina praeities elementus dabarties laike ir derina bendrą paveikslą. Uždaroje erdvėje menininkės formuojami vientisi ryškiaspalviai bei monochrominiai „kilimai“ žaidžia […]

MONIKOS GEDRIMAITĖS PARODA „UOLA IR VĖJAS. ERDVĖS OBJEKTUOSE“

/
Monika Gedrimaitė yra jaunosios kartos menininkė, baigusi magistro studijas Vilniaus dailės akademijoje. Dalyvavusi daugiau kaip dvidešimtyje grupinių parodų ar projektų, surengusi personalinių parodų. 2018 m. menininkė V-joje Vilniaus keramikos meno bienalėje „Indo vizija“ apdovanota diplomu už filosofinę indo […]

ADELĖS LIEPOS KAUNAITĖS PARODA „MEILĖS MAŠINA“

Probleminę situaciją Kaunaitė vizualizuoja ekspresyviuose tapybos darbuose. Pastaruosiuose suteikdama figūratyvius arba abstrahuotus pavidalus nematomoms, bespalvėms ir/ar bekvapėms geopatogeninėms zonoms. Šioms autorė prilygina esant ir meilę. Kertiniuose parodos kūriniuose menininkė persvarsto meilės mechanizmą, pastarąjį įkūnydama mėsmalės pavidale. Tai atskleidžia […]
1 2 3 4 10