Solinės, jungtinės ir kuratorinės

Grupinė stiklo studijos moksleivių paroda “Nebūtinai, bet labai”

/
Parodoje eksponuojami J. Vienožinskio dailės mokyklos N. Vilnios filialo stiklo studijos mokinių (dažniausiai 15 – 18 metų vaikai) darbai. Ketvirtais mokslo metais, pagal programą, mokiniai gali pasirinkti kompozicijos dalyką – tapybą, grafiką, skulptūrą, fotografiją, keramiką ir t.t. Kai […]

ALGIMANTO STANISLOVO KLIAUGOS PARODA „TAPATYBĖS ŽENKLAI“

/ /
Ženklų ir simbolių kalba, įprasminanti tautiškumo, tapatybės sąvokas, tapo pagrindine Kliaugos kūrybos ašimi. Gilindamasis į jų prasmes, dailininkas ieško atsakymo į tautos egzistencijos ir išlikimo klausimus. Kaip vieną iš iškalbingiausių valstybingumo liudytojų jis panaudojo senovinių lietuviškų monetų atvaizdus. […]

Grupinė jaunųjų menininkų paroda „Tai tiek“

/
Viena vertus, ši paroda simboliškai lyg pirmaprades stichijas apjungia keturis skirtingus menininkus, kurie dar prieš metus tebuvo Nacionalinės M. K. Čiurlionio menų mokyklos dvyliktokai, o šiandien – Vilniaus dailės akademijos pirmakursiai. Kita vertus, 2020 m. Nacionalinė M. K. […]

Kvietimas dalyvauti parodoje „Figūra“

/ / /
Figūratyvumas dailėje referuoja žmogaus kūno ir jį supančios aplinkos vaizdavimą, komponavimą erdvėje, daiktiškumą, tikrovės įspūdžio perteikimą, formos ir gylio santykį, kūno struktūros atkūrimą. Menininkų Pauliaus Juškos ir Artūro Aliuko kuruojama paroda „Figūra“ mėgina rekonstruoti nuo 2006 m. LDS […]

Pauliaus Rainio kūrybos ekspozicija „Dvi pusės“

/
Kasdien žmonės mėgindami suprasti save ar trokšdami suvokti aplinką, remiasi savo pačių ar žmonijos sukaupta empirine patirtimi. Bet begalinė ir bevaisė absoliutaus supratimo paieška beveik visuomet veda į Deliuziją. Neteisingą įsitikinimą, kad egzistuoja kažkas, ko iš tikrųjų nėra. […]
1 2 3 4 8