Solinės, jungtinės ir kuratorinės

GINTARAS PALEMONAS JANONIS. Dienos ir naktys

/
Parodoje pristatomi darbai kuria vasarišką vaiskią atmosferą, kas truputį nubloškia į nostalgišką laikinumo ir vis-praeinančios-dabarties jauseną. Prie kūrinių nepateikiami pavadinimai, taip siekiant autonomizuoti žiūrovo, susiduriančio su vaizdu perteikiama nuotaika, percepciją. Kūriniai tampa tarsi nuorodomis į asmeninius patyrimus, atsisakant […]

ARVYDAS MARTINAITIS. Pandemijos kronikos

/ /
Pandemijos metu patirta izoliacija dailininko darbuose veikia ne tik per sociokultūrinės plotmės ar išorinės atskirties sampratą, bet ir per vidinį, mentalinį užsidarymą. Todėl kūriniuose sąveikauja įvairūs mitiniai personažai, mistifikuoti, tarsi į kažką nurodantys, tačiau tuo pačiu ir abstrahuoti […]

NAVIGACIJA

/ /
Parodoje, naudojantis navigavimo praktika, siūloma svarstyti vieną komplikuočiausių dailės sričių – scenografiją. Pažvelgti į ją kaip į išskirtinę kūrybinės komunikacijos sritį, kaip sudėtingą meno profesijos praktikos ir žinių nuolatinio dalijimosi tarpusavyje ir su kitais menininkais kūrybos sferą. Siūloma […]

ALOYZAS STASIULEVIČIUS | “65”

Parodos pavadinimas „STASIULEVIČIUS 65“ žymi dailininko kūrybos metus – kaip dailininkas jis gimė 1956 m., baigęs Vilniaus dailės institutą ir nutapęs pirmąją savo drobę „1536 m. valstiečių sukilimas Žemaitijoje“, kuri dabar saugoma Žemaičių muziejuje „Alka“ Telšiuose. Kaip juokauja […]

Goda Lukaitė | ‘Psyche’ ir gamta

Jaunosios kartos tapytojos Godos Lukaitės kūrybinių interesų lauke – užmirštų, neužimtų vietų, erdvių motyvai, belaikiškumo nuojauta, nostalgijos ir ilgesio samprata. Autorė formuoja savitą kritinį žvilgsnį į žmogaus psichologines būsenas, aplinkos patirtis ir iš to kylantį nerimą, nesaugumo jausmą, […]
1 2 3 4 14