Solinės, jungtinės ir kuratorinės

PETRO LINCEVIČIAUS PERSONALINĖ PARODA „GERIAUSIO BŪDO PAIEŠKOS PAKELTAM AKMENIUI PADĖTI“

/
Kūriniuose susipina kasdienybė, mane supanti aplinka, virtualaus informacijos srauto nuotrupos, konkrečių geografinių vietų – Šilavoto ir Rūdiškių apylinkių – patirtys. Pastarąjį aspektą būtų galima apibūdinti filotopijos sąvoka, kuri apibrėždama mąstymą, įsišaknijusį konkrečioje vietoje – gimtojoje žemėje – suteikia […]

Grupinė paroda „FIGŪRA 2020. PIEŠINYS / KŪRINYS“

/ /
Piešinį galima laikyti vienu seniausiu, kone pirmuoju, vaizduojamojo meno žanru žmonijos istorijoje. Archajiški, natūraliomis gamtos medžiagomis atlikti piešiniai urvuose žymėjo abstrahuotas žmogaus ir žvėrių figūras, kurios vystantis vaizduojamajam menui tobulėjo, o atradus perspektyvos ir kitus principus buvo perkeltos […]

EIMUČIO MARKŪNO PARODA „MIESTO SPALVINIS KODAS. JUODA, BALTA IR KITOS SPALVOS“

/ /
Ekspozicijoje pristatydamas daugiausia naujus kūrinius, Eimutis Markūnas projekto vientisumą išlaiko apsibėžtomis medijomis, kuriomis reflektuojamas miestas. Tai tapyba, piešiniai ir instaliacijos. Jose dominuoja ankstesnių ciklų spalvinės gairės, prisidedančios prie projekto raiškos integralumo. Menininko pasitelkiamas monochrominis koloritas atskiruose kūrinių grupėse […]

Grupinė stiklo studijos moksleivių paroda “Nebūtinai, bet labai”

/
Parodoje eksponuojami J. Vienožinskio dailės mokyklos N. Vilnios filialo stiklo studijos mokinių (dažniausiai 15 – 18 metų vaikai) darbai. Ketvirtais mokslo metais, pagal programą, mokiniai gali pasirinkti kompozicijos dalyką – tapybą, grafiką, skulptūrą, fotografiją, keramiką ir t.t. Kai […]

ALGIMANTO STANISLOVO KLIAUGOS PARODA „TAPATYBĖS ŽENKLAI“

/ /
Ženklų ir simbolių kalba, įprasminanti tautiškumo, tapatybės sąvokas, tapo pagrindine Kliaugos kūrybos ašimi. Gilindamasis į jų prasmes, dailininkas ieško atsakymo į tautos egzistencijos ir išlikimo klausimus. Kaip vieną iš iškalbingiausių valstybingumo liudytojų jis panaudojo senovinių lietuviškų monetų atvaizdus. […]
1 2 3 8