Solinės, jungtinės ir kuratorinės

ADELĖS LIEPOS KAUNAITĖS PARODA „MEILĖS MAŠINA“

Probleminę situaciją Kaunaitė vizualizuoja ekspresyviuose tapybos darbuose. Pastaruosiuose suteikdama figūratyvius arba abstrahuotus pavidalus nematomoms, bespalvėms ir/ar bekvapėms geopatogeninėms zonoms. Šioms autorė prilygina esant ir meilę. Kertiniuose parodos kūriniuose menininkė persvarsto meilės mechanizmą, pastarąjį įkūnydama mėsmalės pavidale. Tai atskleidžia […]

VIKTORO PAUKŠTELIO PARODA „ZELANDIJA“

/
Viktoras Paukštelis provokuoja, kad kūryba yra kažko ankstesnio perkūrimas ir menininko prerogatyva yra išskleisti tai naujai. Parafrazuodamas ir į kitus kontekstus perkeldamas vaizdinius turinius, autorius kelia jų autentiškumo klausimą. Jam svarbu, kaip tapytojas jau kitur eksploatuotus vaizdus paverčia […]

Arka ir vėl su Jumis

/
Reaguodami į Vyriausybės nutarimus, džiaugiamės, kad jau antradienį, balandžio 28 d., vėl pradeda veikti karantino atskirtį patyrusios ekspozicijos! Petras Lincevičius „Geriausio būdo paieškos pakeltam akmeniui padėti“ veikia iki gegužės 23 d. Mira Podmanicka „Siena / The Wall“ veikia […]

MONIKOS RADŽIŪNAITĖS PARODA „HYPERLINK“

/ /
Monikos Radžiūnaitės tapybos paroda yra apie tinklų atvėrimą, apie jungtis su istorija ir jos aidų išsikreipimą, apie daugiasluoksnį kultūros mišinį, mus pasiekiantį dabartimi. Tapybos kūriniuose esantys „hipersaitai“ žiūrovą veda į vaizdų kūno vidų, į platų informacinį organizmą. Menininkė […]

MIRA PODMANICKÁ (SK). „SIENA / THE WALL“

/ /
Slovakų menininkės Miros Podmanickos (g. 1981) kūrybinių interesų lauką apibrėžia erdvės suvokimo, analizės ir kūrimo formos. Menininkė istoriniuose pastatuose įsikūrusiose galerijose ir projektų erdvėse kuria įvietintas instaliacijas, taip įtarpindama kūrybą tarp skulptūros ir architektūros. Autorė domisi pastatų sienose […]
1 5 6 7 8 9 15